среда, 3. децембар 2014.

Mokume gane tehnika i polimerna glina

   
      Mokume gane ili hidden magic  je kao i  Filigran  još jedna od tehnika koja je  "pozajmljena"  iz oblasti obrade metala.
Mokume gane u prevodu na engleski znači wood grained metal  što bi po mom slobodnom prevodu doslovno značilo metal sa teksturom drveta.
Mokume gane je tehnika koja se zasniva na  ređanju različitih metala u nekoliko slojeva, koji se sabijaju pod jakim pritiskom ,buše ili  uvrću da bi se dobila željena tekstura.
Rad sa polimernom glinom u ovoj tehnici je daleko lakši ali su rezultati, kao i u originalnoj tehnici, izuzetno zanimljivi.
Mogućnosti su ogromne i svaki predmet koji nastane je apsolutno unikatan jer je praktično nemoguće ponovo dobiti isti dezen.







6 коментара:

  1. Wow,prelijepo. Boje su mi fenomenalne.

    Lp,Martina

    ОдговориИзбриши
  2. Divno si ovo sve uradila. ♥ Sviđa mi se kako si se posvetila i obradila svaki komad. Inaće, nema mi ništa mrže nego kada vidim površan rad, sa otiscima prstiju i dlakama :/ posebno kod tehnike Mokume gane.

    ОдговориИзбриши
  3. Martina, hvala
    Ondinijana hvala!
    Selma,hvala... baš vodim računa o tome..i mene nervira prašina i otisci prstiju :) gledam da sve očistim/izšmirglam. što bolje.
    ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Meni savršeno izgleda, ali bih volela da vidim kompletan postupak.

    ОдговориИзбриши