Umetnost od papira na drugi način

....ili u originalu Пейп-арт.
Пейп-арт je autorska tehnika  Татьяны Сорокиной a sve što vam je potrebno je papir, lepak,predmet koji bi ste želeli da dekorišete,boje i lak.


U februaru je mom tati bio rođendan i naravno da sam želela da mu nešto napravim...ali šta ? Privezak od gline je već dobio za prošli rođendan a za nešto isheklano mislim da ne bi bio baš zainteresovan  :)

Malo sam lutala internetom i naišla na ovu  zanimljivu tehniku. Namera mi je bila da napravim samo jednu flašu, ali naravno, nije bilo šanse da  se zaustavim. :)
Evo još nekih koje sam stigla da fotografišem.




Toliko o tome ... sad idem da vidim šta još mogu da probam ;)
Budite kreativni i uživajte!

4 коментара:

  1. Flaše su ti predivne. Ovo sam već puno puta vidjela i svaki put me zadivi. Jako lijepo.
    Lp, Martina

    ОдговориИзбриши
  2. ah, kasnim mnogo sa odgovorom ali puno sam posla imala:) Hvala puno Martina na komentaru ♥

    ОдговориИзбриши
  3. U, prekrasno! Kakav je ovo ljepak Jelena? A papir? Pogledala sam link, ali ništa ne razumem :(
    Stvarno su ti ruke zlate. Sve što dodirneš izpadne prekrasno.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na komentaru :) Lepak je običan lepak za drvo a papir je kuhinjski papir,toalet papir ili salvete. Ako poželiš da probaš ovu tehniku, rado ću ti poslati još neki link koji bi ti pomogao.

    ОдговориИзбриши

Kreativno ubijanje vremena. Омогућава Blogger.

Читаоци

.

Recent News

Flickr Images

Recent News

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddToAny