субота, 8. фебруар 2014.

Zmaj-tutorijal


Pre par dana sam napravila svog prvog "zmaja" :)


...a odmah zatim i drugog jer su vrlo laki za pravljenje.


Oba moja deteta kažu  da ovo nisu zmajevi ali ja tvrdim da jesu, valjda znam šta sam pravila :)
Bili zmajevi ili ne bilo je zabavno igrati se.
Uspela sam da fotografišem nekoliko fotografija dok sam ih pravila pa evo i kratkog tutorijala.






Najpre razvucite glinu u oblik valjka, dužine oko 10-12 cm. Ovaj zmaj je dug  8 cm kada mu se saviju rep i glava. Vi odredite dužinu po svojoj volji.
 Bitno je da nežnim izduživanjem i oblikovanjem dođete do oblika kao na slici.





Napravite lopticu pa je razvucite u valjak a onda pritisnite jedan kraj valjka kako biste dobili   oblik kao na slici .




Gornji deo valjka umotajte a onda malo doterajte  krila kao na slici .(dole)
Pravite valjčiće, kuglice,razne krivudave linije (kao kod zmaja na prvoj slici) i dekorišite krila.
Nije vam potrebna neka posebna veština jer se ovim jednostavnim oblicima i njihovom kombinacijom mogu dobiti vrlo zanimljive teksture.




Oko napravite u obliku suze pa oko njega stavite par krivudavih linijica.
Malo pritisnite  telo zmaja i stavite krila. 
Dodajte na telo neku teksturu ili ga dekorišite kao zmaja na prvoj slici.





E sad...ja sam ovde malo eksperimentisala pa sam pre pečenja zmaja obojila u zlatno a onda posle pečenja patinirala crnom bojom. Vi ga, naravno, možete obojiti kako god želite.

Ovaj tutorijal je tu da vam pokaže odakle da krenete sa radom a vi možete da pustite mašti na volju i da sve, od oblika tela, ušiju i očiju, uradite na desetine različitih načina.
Nadam se da će vam tutorijal biti od koristi.
Uživajte!




4 коментара: