четвртак, 2. октобар 2014.

Filigran tehnika i polimerna glina


Skoro da ne postoji tehnika pravljenja nakita koju umetnici koji rade sa polimernom glinom nisu prilagodili sebi tj. materijalu sa kojim rade.
Filigran je jedna od najlepših tehnika obrade metala. 
Naziv ove tehnike potiče od reči filum-nit i granum-zrno i zapravo detaljno opisuje ovu tehniku
jer se u radu  koriste niti srebra ili zlata različite debljine i kuglice različitih veličina.

To isto  slično, može i sa polimernom glinom :) 
Bezbroj niti i kuglica, što tanjih, što manjih... i dobićete izuzetan komad nakita. 
Možda i nije baš kao filigran sa srebrom i zlatom ali je lep na svoj način. 
Svaki komad je unikat a mogućnosti su neverovatne.
Rad na ovom  komadu nakita je samo jedan od načina. 




Ja sam ovo moje srce pravila po tutorijalu sa ovog linka
 a vi, ako dobro vidite :) i imate malo strpljenja, obavezno probajte ! 

4 коментара:

  1. Divno je. I još u mojoj omiljenoj boji.
    Lp, Martina

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo si divno uradila. Malo sam bacila oči na ostale stvari i priznam, da imaš krasan blog, radiš divne stvari, zato sam te ubacila među svoje najomilnije. Nadam se, da se ne ljutiš:)) bok

    ОдговориИзбриши
  3. Mojca, hvala puno, naravno da se ne ljutim :) Počastvovana sam,hvala!

    ОдговориИзбриши