петак, 5. септембар 2014.

Tyrion Lannister - DIY magnet I deo


Pravi je trenutak za još jedan eksperiment.
Ovog puta je u pitanju beolin i transfer slike na isti.
Ono što je posebno kod ovog transfera nije sama tehnika, već i slika koja je korišćena.
Naime, rešili smo da moj bratanac nešto nacrta pa da taj crtež transferujemo na beolin i napravimo apsolutno jedinstven i poseban magnet :)
Gavrilo je uradio svoj deo posla (onaj teži :)) i crtež je tu!
Gledate li  "Game of thrones" ?
Onda ste sigurno prepoznali  Peter Dinklage AKA Tyrion Lannister


Gavrilo crta "iz glave" tako da original ove slike ne postoji   ali sam uspela da nađem sličnu, da uporedimo.


Fantastičan crtež, jel da?
Sad bih ja naširoko pisala kako je Gavrilo izuzetno talentovan (i to ne samo za crtanje), kako se oduševim svaki put kad bacim pogled na crtež... ali... on to ne voli pa neću :)
Idemo dalje sa postupkom....
Crtež sam skenirala i prebacila u kompjuter...


...zatim sam ga okrenula  u fotošopu na  flip canvas horizontal (u PSP-u je  to mirror image) .
Ovaj korak je neophodan jer ćete odštampanu sliku lepiti na glinu licem na dole i ako je ne okrenete slika će se preslikati naopako. Ovaj korak ne smete propustiti pogotovo ako  imate tekst.
     Odštampala sam sliku u veličini koja mi odgovara a koristila sam laserski štampač.
Negde sam čitala da je transfer moguće uraditi i sa slikom odštampanom na ink-jet štampaču ali nisam probala.
Probala sam ranije da na nepečenu glinu zalepim sličicu, (štampanu na laserskom štampaču) malo papir pokvasim vodom a onda lagano gulim papir sa gline. Međutim, morate da budete neverovatno pažljivi dok skidate papir pa čak i tada se oguli i ono što ne treba. Mnogo muke a rezultati nezadovoljavajući.
Zato sam sada probala "Transfer gel" koji  je odličan a uz to i jeftin ;) 
.....ali o tome u sledećem postu!






Нема коментара:

Постави коментар