четвртак, 1. новембар 2012.

Početak:)

     
      Ovaj blog je nastao iz potrebe da na jednom mestu sakupim sve ono što mi je u nekom momentu bilo zanimljivo i potrebno. Nisam planirala da ga objavim jer je u suštini bio samo beležnica, podsetnik i skladište:)  Ipak, kad sam počela da listam šta sam sve zabeležila i šta sam sve sama sebi objašnjavala :)  pomislila sam da bi to možda  još nekome   bilo zanimljivo i korisno.
Ne znam šta će se sve naći na blogu, ko zna šta ću sledeće poželeti da probam ali se nadam se da će i vas nešto od toga inspirisati da otkrijete svoju kreativnost i malo se zabavite.
*****
Slike na blogu su moje (ako nisu,biće jasno označene linkom ) Ako vam kojim slučajem zatrebaju slike sa bloga, slobodno se poslužite a bilo bi lepo ako bi ste stavili link do bloga kako bi i drugi mogli da nauče nešto.
Nije   dozvoljeno koristiti bilo šta sa bloga u komercijalne svrhe.
Lepo je podeliti sa drugima ono što znate a ne bi bilo loše da to bude besplatno! :)
 Uživajte!

Нема коментара:

Постави коментар